System umawiania i potwierdzania wizyt

Zanim podejmą Państwo kroki związane z umówieniem wizyty w naszym gabinecie, prosimy o dokładne zapoznanie się z naszym regulaminem. Szanujemy Wasz czas i komfort, dlatego też chcemy, abyście byli świadomi wszystkich naszych zasad.

Wizyty umawiać można telefonicznie bądź bezpośrednio na recepcji w siedzibie Vivadent ul. Długa 50.

– Pacjenci pierwszorazowi powinni pojawić się 10 minut przed zaplanowaną wizytą w celu wypełnienia dokumentacji, wywiadu i wykonania zdjęcia.

W przypadku, gdy wiedzą Państwo, iż nie będą mogli stawić się na umówioną wizytę, bardzo prosimy o informację z wyprzedzeniem – pozwoli nam to na odpowiednie zaplanowanie tego czasu i zaoferowanie go innym, oczekującym pacjentom.

Aby przypomnieć o umówionej wizycie, dzień przed planowym terminem wizyty wysyłamy SMS-a do zarejestrowanego pacjenta celem potwierdzenia wizyty (wizyty poniedziałkowe potwierdzamy w piątek).

– Około godziny 12:00 do osób, które nie odpisały bądź nie oddzwoniły, wysyłana jest kolejna wiadomość.

W przypadku braku kontaktu ze strony pacjenta do godziny 18:00 wysyłamy SMS-a z informacją o odwołaniu.

Gdy pacjent nie pojawi się na umówioną i potwierdzoną wizytę, umieszczamy stosowną adnotację w karcie pacjenta.

W sytuacji, gdy pacjent nie pojawi się na potwierdzoną umówioną wizytę przed umówieniem kolejnej wizyty zobowiązany będzie do wpłacenia zadatku za gotowość zespołu lekarz-asysta, w kwocie 200 zł. Zadatek musi zostać wpłacony na konto kliniki lub osobiście najpóźniej tydzień przed planowaną wizytą. W przypadku nie pojawienia się na tej wizycie zadatek przepada, jeśli wizyta odbędzie się, zostanie on uwzględniony w rozliczeniu końcowym wizyty.

Bardzo staramy się, aby wizyta odbyła się punktualnie. Ze względu na specyfikę świadczonych usług może zdarzyć się opóźnienie. Wówczas, mając na uwadze Państwa czas, staramy się informować o tym z wyprzedzeniem telefonicznie lub na miejscu, jeśli opóźnienie zdarzy się tuż przed wizytą. Prosimy również, o odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i zrozumienie dla sporadycznych opóźnień.